Selamat Datang ke blog saya..atfirst mmg da lama da tgl untuk memblogkan diri ni..so..harap kawan2 dptla menghayati ape aje yg ada..ehehe..anyway..selamat menjamu mata..thanx for coming frens...::peace n love::
RSS

PLace Your Order Here....

Tuesday, November 4, 2008

FamilyKu TerchenTa....



Ermm...aku anak sulung dr 3 beradik..kt sebelah ni adalah abh aku...adik aku yg petama stil lagi study kt utm skudai...amik koz medical electronik..maybe bulan6 thn depan da abih daa dia laja... yg kecik pakai baju kurung itam merah tuh pon adik aku gak...nama dia aleeya natasya...tp nama manjer "yaya" umo tahun ni 4thn...tp baru je uh dia blaja g skolah..blom gi skolah da bekoba2 nk pegi..g skola 3 ari..food poisoning..sakit perot..seminggu muntah² ngn CB...trus fobia nk g skolah...biler tiba tyme nk skola..mlm tu wat proposal ngn mama abah n aku..kata sok dia nk cuti....hahahha...ragam bebudak skang....kalo xde dia..xmenarik idop...kesunyian jer tnpa bebudak kan... :p
abh n mama aku stil lg bekeje...abh dalam gov mama plak kementerian kesihatan..yang pakai baju kurung cekelat ngah baca paper tu my mama yg tersayang...skang ni..family aku seme keje kat kuala terengganu..so..kalo rayer...kitorg ada la kg nk balek..heheh...terengganu..desas terchenta...hikhikhik...

0 comments: