Selamat Datang ke blog saya..atfirst mmg da lama da tgl untuk memblogkan diri ni..so..harap kawan2 dptla menghayati ape aje yg ada..ehehe..anyway..selamat menjamu mata..thanx for coming frens...::peace n love::
RSS

PLace Your Order Here....

Monday, November 3, 2008

BABY tas


MY BABY tas ..

Kete baruku TAS3443 :) ... gbr sebelah ni gbr kete aku ari pertama diserahkan kat aku...(26 july 08) time aku tulis blog ni 3nov08 daa...eheheh..punyerla lama amik masa nk up kan blog ni...kunun² blaja wat blog la katakan...ngaja org wat upload² pandai..tp nk wat blog sdnri..cam malas jer..biler da nk wat...tetiber xreti...hahahaha


Gbr baby aku ni masa takde mod ape² lg...tp bukanyer aku ni byk duit pon nk mod byk²...juz tinted,spoiler ngn cf kat depan ngn blkg bonet tuh jer... nti aku uploadkan gbr² terkini kete aku..sbb...aku semmgnyer malas nk snap gbr...hahah...tp tingin nk ada blog...geli jer..cam nk gleme jer kan??hahahha...

Wat masa skang...TAS ni la sgala²nya bg aku...huahuahuahua...biler da keje...ada kete awl² keje...kater kawan aku..perkiraan yg salah..tp bg aku...LUPIKIRLA SNDIRI...ikot kmampuan masing²...da agak kering awl² bulan..pepandaila ikat perot...tul x?jgn nk nyusahkan org lain..hahahha...tp yerla..tiap org ada pndngn memasing kan..tp kalo kiter rasa kiter mampu..n xmemudaratkan diri sndiri..y not kan..insya allah..adala pintu rejeki tu kan :)





0 comments: